25 Ağustos 2015 Salı

Golden Rose Velvet Matte Ruj 02 Numara

Gül kurusu, içinde morluk bulunduran pembeleri seviyorsanız 
Golden Rose Velvet Matte Ruj 02 Numara tam size göre.



Mat bitişli bir ruj olmasında rağmen sürümü yumuşacık. Nemlendirmeye ihtiyaç duymadan direk uygulama yapabilirsiniz. Özellikle alt dudak içlerinde çoğu rujda birikme meydana gelirken, mat olan bu rujda böyle bir sıkıntı ile de karşılaşmadım.


Kalıcılık ise 5-6 saati buluyor. Gün içinde bir şeyler tükettiğinizde, homojen bir şekilde silinme oluyor.





Pembe tonlarını severek kullanan biri olarak, bu rengi mağazada ilk swatchladığımda işte benim gelin makyajımda kullanacağım ruj bu olmalı dedim. Tam olarak içinde morluk da bulunduran bir gül kurusu pembe. Ben bu tonları kendime çok yakıştırıyorum. Saçlarım da açık renk olduğu için nude ve açık şeftali tonları beni çok solgun gösteriyor. Bu yüzden ben koyu göz makyajlarım için de beni canlı tutacak renk arayışına giriyorum. Bu renk de çok bağırmayan bir pembe olduğu için, aldığım günden beri bunu tercih ediyorum. 

Golden Rose Velvet Matte 02 Numara Ruju ben Cosmetica' dan almıştım. İndirimsiz fiyatı 16.90 TL. Bundan sonraki Golden Rose Velvet Matte Rujum 14 numara olucak, onun da indirime girmesini bekliyorum :)


Diğer Golden Rose Velvet Matte Ruj Yazılarım:


4 yorum: