4 Ağustos 2015 Salı

Evde Diş Beyazlatma || Splat Extreme White Diş Macunu

Merhaba:) Bugün blogumun konuğu Splat Extreme White Diş Macunu


Çoğumuz sağlıklı görünmek ve kendini dinç hissetmek için makyaja başvuruyoruz.Ben de önce kendimi iyi hissetmek için dişlerimi fırçalıyorum:) Benim diş macunundan beklentim; hem çok iyi temizlemesi, hem de beyazlatması. Sanırım bu zamana kadar denemediğim beyazlatma etkili diş macunu kalmamıştır, Instagram üzerinden denk gelip, tanıştığım Splat markası hariç:) Biraz sitelerinde dolaştıktan sonra ev ortamında iki tona kadar beyazlatma vaat eden Profesyonel Serisinden Extreme White' ı almaya karar verdim. 

Splat Extreme White Diş Macunu:

Ekstra beyazlatma etkisine sahip olan bu diş macunu 14 yaş ve üzeri kullanımı öneriliyor. Etkili beyazlatmayı sağlayan yardımcı madde ise Karbamid Peroksit granülleri. Düzenli fırçalama ile dil minesinin etkili bir biçimde temizlenmesini sağlıyor, böylece dişlerin doğal beyazlığına kavuşacağını vaat ediyor. Ayrıca içeriğinde bulunan Florür ve Papain ise plak oluşumunu önlemeye ve diş çürümelerine karşı korumaya yardımcı oluyor. Polydon ise diş yüzeyinde oluşan tabakadan arındırmaya ve diş taşının oluşumunu önlemede etkili. 


İçerik bilgisini geçtikten sonra  gelelim kullanım talimatına:

Diş hassasiyetinin artmasını önlemek için takviye olarak Profesyonel serisinden florür içermeyen Biocalcium veya Maximum Diş Macunları ile dönüşümlü olarak kullanımı öneriliyor. Fakat ben bu talimatı kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra okudum:) Herhangi bir hassasiyet de yaratmadığı için böyle kullanıma devam ettim. 

Splat Extreme White Diş Macunu' nun en fazla 4 hafta kullanımı önerilmekte. Fırçalamadan sonra etkin beyazlatma sonucu için 20 dakika boyunca yemeden içmeden kaçınmamız öneriliyor.

Ben de bugün tam olarak Splat Extreme White Diş Macunu' nda 4 haftamı doldurdum. Günde iki kez fırçaladığımda aldığım temizlik etkisi inanılmaz güzel. Beyazlık etkisini ise 2. haftanın sonunda bir ton kadar açtığını gözlemledim. 3. haftanın sonunda ise neredeyse bir buçuk iki tona kadar açılmanın etkili olduğunu gördüm.  4. haftada artık renk sabitlenmişti. Diş hekimi olan amcamın dediği gibi açabileceğin maksimum renk kemiklerinin rengi kadardır:) Sanırım ben de o aşamaya geldim. 

Kısacası Splat Extreme White Diş Macunu bence vaadini yerine getirdi. Şimdi sıra bu elde ettiğim beyazlığı sürdürmede. Onun için de yine Profesyonel serisinden White Plus' ı kullanmaya başlayacağım. Splat White Plus' ın yazısı da bir aylık kullanım sonunda blogta olucak. 

Sizler de Splat ürünlerini Gratis mağazalarından ve eczanelerden temin edebilirsiniz. 
Splat Extreme White Diş Macunu' nu Gratis' ten indirimsiz 24.90 TL' na satın almıştım, 4 haftalık süre sonunda tam olarak yarısına geldim, bence çok bereketli de bir ürün:) 

4 yorum: