12 Ağustos 2015 Çarşamba

Farmasi True Color Ruj 22 Numara

Bugün blogumun konuğu Instagram' da farmasikozmetik_turkiye hesabının sahibi sevgili Fulya sayesinde tanıştığım 
Farmasi True Color Ruj' lardan 22 Numara



Bitişi mat olmamasına ve  dudak balmı kadar yumuşak sürümlü olmasına rağmen dudaktan kolayca silinmiyor. Dediğim gibi yapısı bir dudak balmı kadar yumuşak olduğundan, öncesinde nemlendirme işlemine gerek duyulmayan bir ruj. 


Kalıcılığı 3 saati buluyor, eğer bir şeyler yiyip içtiyseniz renkte hafif silinme meydana geliyor. Fakat bu silinme sırasında rengi fazla kaybolmuyor. Üzerinden hemen tazeleme yapabilirsiniz. En sevdiğim yanı ise özellikle renkli dudak balmlarında yaşadığım dudak içine birikme olayının yaşanmaması. Bir şeyler yiyip içsem de, içmesem de hiç bir şekilde dudağın iç kısımlarında minik pütürler meydana gelmedi. 


Benim bu renge bayılma sebebim ise, çok fazla ben burdayım demeyen, fakat beni canlı gösteren içinde morluk bulunduran pembemsi bir ruj olması. En önemlisi de bu renk tonlarını kendime yakıştırıyor olmam :) Dudağa ilk sürümde görünen rengi vermesi ayrıca gönlümü fetheden kısım. Yapısı dudak balmları kadar yumuşak olsa da renk açısından ruj olduğunu belli ediyor ve ilk katta görünen rengi dudağa veriyor.

Ayrıca yine bana hediye olarak gelen paketin içinden çıkan Farmasi 204 numaralı dudak kalemi ile çok iyi ikili oldular :)

Benim için bu yaz sür çık rujlardan biri olmaya hak kazandı! Sizlerin de yakınlarında Farmasi ürünlerini satan bir temsilci yok ise, Instagram' da farmasikozmetik_turkiye sayfasından temin edebilirsiniz. Sayfanın sahibi Fulya çok tatlı ve size en iyi şekilde yardımcı olacaktır. 

Sevgiler
hergun1kozmetik

4 yorum:

  1. farmasi rujlar favorilerim içinde hele bir mat kırmızı var ki süper :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızıyı kendime bir yakıştırsam :) sizlerde görünce bayılıyorum, ama bana hiç yakışmıyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Değil mi çok güzel :) Bu tonları benim tonlarım ilan ettim :)

      Sil