18 Ağustos 2015 Salı

Mediwell Dudak Bakım Kremleri

Bugün blogumun konuğu elime ulaştığından beri gece uyumadan yegane kullandığım 
Mediwell dudak bakım kremleri 



Şanlı İlaç Firması bünyesinde olan Mediwell markası dudak bakım kremleri haricinde, ateş düşürücü ve ağrı kesici gibi bir çok bant, bandaj ve yakı gibi ürünleriyle de biliniyor.

Mediwell dudak bakım kremleri; E vitamini, tatlı badem yağı ve shea butter gibi nemlendirici ve besleyeci yağları bulundururken, içeriğindeki doğal meyve aroması ile de harika kokulara sahip. 

Temiz içerikleriyle bayılarak kullandığım dudak bakım kremlerinin dört farklı çeşidi mevcut. Çilekli, muzlu, kavunlu ve tutti frutti :) Ben en çok tutti frutti olan çeşidini kullanıyorum. Sanki havuz kenarında karışık tropikal meyveli meyve suyumu yudumluyor gibi hissettiriyor bana. Diğer çeşitleri de yine hangi meyveyi içeriyorsa, aynen öyle kokuyor :)

Kavanoz şeklindeki paketlemesinden dolayı, yanımda fazla taşıma taraftarı değilim. Dışarıda ellerime ne kadar dikkat etsem de tam hijyeni sağlayabildiğimi düşünmüyorum. Fakat akşam yatmadan önce dudaklarıma ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Sabah uyandığımda yumuşacık dudaklarla karşılaşıyorum :) 

Kısacası ben bu dudak bakım kremlerini paketlemesi hariç, çok beğendim :) Sizler de bu dudak bakım kremlerini eczanelerden 3-4 TL gibi bir fiyata temin edebilirsiniz. 

Sevgiler 
hergun1kozmetik

2 yorum: