16 Aralık 2015 Çarşamba

Essence False Lash Mania Mascara Waterproof

Blogumun bugünkü konuğu tüm Maybelline maskaralarımı kenara attıran maskara 
 Essence False Lash Mania

 Essence False Lash Mania Maskara

Işıltılı (su damlalarına benzeyen) ambalajı ile Essence standında ilgimi çeken maskaralardan biriydi. Geçtiğimiz Ekim ayı boyunca Gratis karta özel 4.95 TL gibi komik bir fiyata satılırken almayı düşünüyordum, arkadaşım Müjdem 'Dur alma! Ben sana göndericem ben pek sevemedim diyordu.' Neyse ki elimde bir çok açıkta maskara olduğunu düşünüp almadım, onun göndermesini bekledim :)

 Essence False Lash Mania Maskara

Plastik olan maskaranın ucundaki fırça yapısı o kadar yumuşak uygulama esnasında kıl fırçaymış hissine kapılıyorum. İlk katta kirpiklerimi güzelce kıvırıp verdiği hacime bayıldım diyebilirim. Bence ilk katta kıvırma görevini; maskaranın sapı ile fırçası arasındaki oynar sistem yerine getiriyor.

 Essence False Lash Mania Maskara

Hacim görüntüsünü abartmak istediğimde de ikinci katı uyguluyorum. İkinci katta topaklanma ve öbek öbek birikme de meydana gelmedi. Kirpiklere verdiği siyahlık da günlük kullanım için yeterli geldi.

Gün sonunda göz altlarımda minik minik siyah noktalar görmeye alışkın olduğum maskaralar gibi beni hayal kırıklığına uğratmadı. Hiç dökülme yoktu diyemem, ama her göz altına sadece birer nokta düşmüştü:) 

Temizleme aşamasında da çift fazlı makyaj temizleme suları gayet rahat arındırıyor. Son zamanlarda badem yağı ile arındırma işlemine başladım sevdim gibi, sırada hindistan cevizi yağı var :)

Kısacası bundan sonra Maybelline indirimlerini beklememe gerek kalmayacak. Essence False Lash Mania Mascara' yı indirimsiz 10-11 TL' ye Gratis ve Rossmann mağazalarından temin edebilirsiniz.


Diğer Maskara Yazılarım:

Maybelline The Colossal Go Extreme Volume Mascara



3 yorum:

  1. Essence maskaraları seviyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kez bunu denemiştim gerçekten sevdim, şimdi arıyorum ama yok bulamıyorum inşallah çekilmemiştir satıştan, öyle bir söylenti dolaşıyor.

      Sil
  2. I have been looking for such message for a very long time. Genius X Not everything is fully easy to understand to me, even though it is definitely interesting and worth reading.Hi webmaster – This is by far the most effective looking web-site I've seen. It was totally uncomplicated to navigate and it was effortless to look for that particulars I required. Wonderful layout and excellent content! Each web site should have that. Amazing job.What I wouldnt give to have a debate with you about this. For more ==== >>>>>> http://www.muskelaufbauhilfe.com/genius-x-o-cambalacho/

    YanıtlaSil