2 Aralık 2015 Çarşamba

Annagaspi Whitening Blemish Balm

Günlük olarak pek de ten ürünü kullanmayan biri olarak, yüzümde canlılık istediğim günlerde elim daha hafif yapılı olan BB kremlere gidiyor. Geçtiğimiz aylarda portakalrengi.com tarafından gönderilen Annagaspi Whitening Blemish Balm' ı sanırım son bir aydır makyaj yaptığım günlerde düzenli kullanıyorum, dibini görmek üzere olduğum şu günlerde fikirlerim hazır oturmuşken ben de hemen yazayım dedim :)

Kutuyu elime aldığımda ilk dikkatimi çeken üstünde yazan Whitening kelimesi oldu, zira yaz boyunca sivilcelerden muzdarip olduğumu blogumu takip ediyorsanız biliyorsunuzdur. Sivilceler geçti ama, geriye kalan külleri 'lekeler'  malesef duruyor. Ürün 15 ml olunca bu vaadi yerine getirmekte pek de yeterli olmayacağını biliyordum :) Belki tam boyu alınıp denendiğinde düzenli kullanımda etkisi görülürse bilemem fakat ben böyle bir etkisini görmedim.

Kapatıcılık özelliği yok denecek kadar az, hafif ıslak bitişli yağlı ciltler bu durumdan hoşlanmayabilirler, üzerinden pudra ile sabitleme gerektirebilir.  Nemlendiriciden sonra, fondötenden önce şeklinde bir kullanım önerisi de verilmiş. Fakat ben fazla kapatıcılık istemediğim günlerde ürünü tek başına kullandım, cilt tonunu yeterli miktarda eşitleyip canlı bir görünüm veriyor. Kış aylarında elim güneş kremlerine fazla gitmediği için SPF39 içermesi de işime geldi :) 

Rengine gelecek olursak, tek renk fakat pembe alt tonlu sarı alt tonlu demek yanlış olur. Cildinize uyguladıktan sonra cilt tonunuzla bütünleşiyor, o yüzden renk konusunda bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. Uzun zamandır bir ten ürünü bitirmenin keyfini yaşamamıştım. Sanırım önümüzdeki günlerde bitirebileceğim için çok mutluyum :)


4 yorum: