8 Aralık 2015 Salı

Batiste Kuru Şampuan || Original

Benim gibi ince telli, hacimsiz çabuk yağlanan saçlara sahipseniz eminim siz de piyasadaki çoğu kuru şampuanı denemişsinizdir. Şimdiye kadar denediklerimin içinde açık ara önde olan Batiste Original Kuru Şampuan bugün bloguma konuk oluyor. 

Batiste Original Kuru Şampuan
Bildiğimiz üzere kuru şampuanların genel vaadi; saçın yağlı görünümünü alıp, temizlenmiş bir görüntü elde etmek. Hatta bunu yaparken çoğu kuru şampuan saçları olduğundan bir tık daha hacimli hale getiriyor.

Daha önce kullandığım kuru şampuanların vermiş olduğu temizlik hissi olarak 3-4 saati geçmiyordu. Fakat verdikleri hacim özelliğinden dolayı, ben saçımın fazla yağlı olmadığı günlerde kullanıyordum. 

Batiste Original Kuru Şampuan
Batiste Original Kuru Şampuan 'kirli saçı, temiz görünümlü hale getirip bu etkisini gün sonuna kadar sürdürme özelliği' ile benden tam not aldı.  Artık benim de amacına hizmet eden ve bir de çok iyi hacim veren bir kuru şampuanım var :)

Belirtilen uzaklıktan sıkıp uygulama yaparsanız saç diplerinizde beyaz pudra görüntüsü de oluşmuyor.

Koku konusunda takıntılı biri olarak hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ferah bir kokuya sahip.

Kısacası, aceleniz olduğu günlerde saçlarınızı yıkamaya vaktiniz yok ise Batiste Original Kuru Şampuan' ı gözüm kapalı öneririm.

Batiste markasına ait kuru şampuanları Sephora, Gratis ve Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz.


Diğer Kuru Şampuan yazılarım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder