31 Aralık 2015 Perşembe

Alışveriş (Rossmann, Watsons, Gratis, Yves Rocher, Avon)

Instagram hesabım üzerinden beni takip eden arkadaşlarım bilirler, uzunca bir süredir kozmetik ve cilt bakım ürünleri alımımı durdurmuştum, bir nevi diyete girmiştim. Bu süreç boyunca sadece ihtiyacım olanları listelemek ve elimde var olan ürünleri bitirmek ile meşguldüm :) Aralık ayı boyunca çeşitli markalar ve mağazalar çok güzel indirimler yapınca, benim de ihtiyaç listem uzayıp gitmeden minik minik alışverişlerim oldu. Hadi gelin birlikte bakalım neler almışım?


Yves Rocher Alışverişim: Yves Rocher' den gelen bir çok üründe %30 indirim mesaj üzerine annemin bayılarak kullandığı Nutri Repair Saç Bakım Maskesi' nden almak için Yves Rocher' nin yolunu tuttuk annemle. Bir çok üründe bir alana bir bedava kampanyası da olduğunu öğrenince seriye ait saç bakım yağını da hediye olarak almış olduk. Saç bakım yağı ve maskesi 30-32 TL gibi bir fiyata gelmiş oldu. Alışverişin sonunda Arganlı Duş Yağı da hediyemiz oldu. Kısacası Yves Rocher kampanyalarını ailecek seviyoruz :)


Rossmann Alışverişim: Geçtiğimiz günlerde Rossmann Rivel de Loop ürünlerinde %40 indirim yapınca ne zamandır merak ettiğim Pure Skin Cilt Bakım Ampulleri' nden satın aldım. 8TL gibi bir fiyata gelince bir seri anneme bir seri kendime aldım. Isana deodorantlar alüminyum içermemesi sebebiyle sevdiğim deodorantlardan indirim yoktu fakat, zaten indirimsiz bile çok ucuz: 4.50 TL. Rivel de Loop markasına ait olan kafein içerikli bu göz kremi ile ilgili çok olumlu yorumlar okudum, fakat elimde iki adet göz kremi daha olduğundan bu kremi arkadaşım için satın aldım bu da 8-9 TL gibi bir fiyata geldi indirimle.


Gratis Alışverişim: Benri markasına ait gözlük temizleme mendillerinden satın aldım, fiyatı 4.50 TL ' ydi. Ben bu mendilleri hem gözlük camlarını temizlemede hem de tablet, bilgisayar ve telefon ekranlarını temizlemede kullanıyorum. Fakat daha önce Rossmann' da satılan temizleme mendillerini kullanmıştım, o markayı daha çok sevmiştim. Bir daha ki sefere yine ondan alacağım.


Watsons Alışverişim: Rimmel London ürünlerinde yılbaşına özel %40 indirim varken, ilk kez indirimli bir şekilde istediğim renkte Match Perfection kapatıcı bulmanın mutluluğunu yaşadım :) Fiyatı 10 TL' ydi :) 


Avon Alışverişim: Bayılarak kullandığım pudra fırçasını kardeşim alıp gidince, kampanya ile 8 TL gibi bir fiyata aldım. Altılı süngerleri daha önce hiç denemedim, hakkında epey olumlu yorum okumuştum. Yine bunlar da 8 TL gibi bir fiyata gelmiş oldu. Tırnak dekorasyon aparatı satın aldım, işe başladığımdan beri değil dekorasyon yapmak oje sürmeye bile vaktim kalmıyor o ayrı mesele ama yine de zaman yaratıp deneyeceğim :) Fiyatı 5-6 TL' ydi sanırım. Makaralardan biri kardeşime biri de Müjdem' e yeni yıl hediyesi. İkisi 20-21 TL' ye geliyordu.


O kadar indirimler geldi geçti, kontrollü alışverişler yaptığımı düşünüyorum. Daha ihtiyaç olan bir kaç şey var ama indirimleri takip ediyorum :) 
Sizler neler aldınız son indirimlerde?







2 yorum: