30 Aralık 2015 Çarşamba

Ausganica Lavanta Özlü Yatıştırıcı El ve Vücut Yıkama Jeli

Bloguma bugün Avusturalya' nın en ünlü Organik Sertifikalı Kozmetik Markası Ausganica' dan Lavantalı Yatıştırıcı El ve Vücut Yıkama Jeli konuk oluyor.


Marka; şampuan, saç bakım kremi, el ve vücut losyonu gibi geniş ürün yelpazesine sahip. Yakın zamanda denemeye başlayacağım Gül Cilt Bakım Serisi de ilerleyen zamanlarda blogumda yerini alıyor olacak. Organik Saç ve Vücut Bakım serisinden olan Lavantalı Yatıştırıcı El ve Vücut Yıkama Jeli' ni hadi gelin ayrıntılı inceleyelim.

%100 bitkisel bazlı olan bu ürün valeriana, karakafes ve Avusturalya papatya çiçekleri ile zenginleştirilmiştir. İçerisinde bulunan lavanta özleri zihnin ve vücudun rahatlamasını sağlarken, Avusturalya papatya çiçeği hassas ciltlerin yatışmasına yardımcı olur. 

Karakafes cildin onarılmasına yardımcı olurken, içerisindeki nergis yağları cildin rahatlığını tekrar kazanmasını sağlar. Hindistan cevizi suyu ile cildi yumuşatırken, aloe vera suyu ile cildin tahrişini önler.

Aslında lavanta kokusu bana ağır gelen bir kokudur, fakat bu yıkama jelinde bu kokudan hiç rahatsızlık duymadım. Aksine vaat ettiği gibi rahatlama etkisi yarattı. Ellerimi sabunlamak için kullandığımda minik bir nohut tanesi güzelce köpürüp, ellerimi temizleye yetti. Vücut için kullanırken de banyo süngerine bir ceviz büyüklüğünde döküp, köpürtüyorum. Cildimi germeden temizleme etkisini de sevdim diyebilirim. 

Kısacası, vaat ettiklerini yerine getiren sevdiğim el ve vücut yıkama jellerinden bir tanesi oldu Ausganica Lavanta Özlü Yatıştırıcı El ve Vücut Yıkama Jeli. Elimdeki şampuan stoğu eridikten sonra markanın Hacimlendirici Şampuanı' nı satın almayı planlıyorum. Bakalım vaat ettiği hacimlendirme etkisini yerine getirecek mi? 

Ausganica markasına ait ürünleri lilakutu.com' dan temin edebilirsiniz. Markaya ait ürünlerin mini boylarından oluşan çok avantajlı setler de bulunuyor.

Siz daha önce Ausganica markasına ait bir ürün kullandınız mı?



2 yorum:

  1. ilk defa duydum bu markayı güzele benziyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hoşuma gitti ablacım, markayı nedense Avalon Organics' e benzetiyorum biraz da :)

      Sil