1 Aralık 2015 Salı

Blistex Lip Relief Cream

Soğuk kış günleri kapımızda olduğuna göre, tedavi edici özellikli dudak bakım kremlerine geçme vakti gelmiş demektir. Yaz aylarında nemlendirici dudak bakım kremi kullanmayı ne kadar unutuyorsam, kış aylarında bu durum tam tersine dönüyor. Ortaokul yıllarımdan beri sonbaharın kışın ayazından nasibini alan dudaklarım inaılmaz kurur, etrafı bile çatlar kızarır, sanki ikinci bir dudak oluşur :) Bu dudak bakım kremi tüm sorunlarımın üstesinden geldi diyebilirim. 
Hadi gelin ürünü birlikte inceleyelim.

Blistex Lip Relief Cream' in vaat ettikleri: Çatlamış dudaklara onarıcı bakım, dudakların doğal koruma kalkanını onarmak, bakımlı görünüm sağlamak, SPF 10 içeriği ile güneşin zararlı ışınlarından korumak.

İlk başta da söylediğim gibi tüm çatlama, kızarma ve kuruma sorunlarımın çözümünü bu kremde buldum. Buram buram nane kokusu ve ferahlığı ile dudakları yakıp kavuracak korkusu ile uyguladığım doğrudur :) Fakat uygulama sonrası o ferahlık yanmaktan çok serinlik hissine dönüşüyor. Sabah uyandığımda ise yumuşacık dudaklarla karşılaşıyorum. 

Geçtiğimiz günlerde bir rujun altına deneme yaptım bu dudak bakım kremini sonuca oldukça şaşırdım. Makyaja başlamadan önce tüm nemlendirme basamaklarını tamamladıktan sonra sırasıyla tüm makyajımı tamamladım, en son ruja geldiğimde dudağımda Blistex Lip Relief Cream tamamen emilmişti, vermiş olduğu yumuşaklığı hissederken üzerine Golden Rose Velvet Matte rujlarımdan birini uyguladım. Normalde bu tür mat rujların altına herhangi bir lip balm uyguladığım zaman 2-3 saat sonrasında dudak içlerinde birikim meydana geliyordu. Fakat Blistex Lip Relief Cream ile böyle bir sıkıntı olmadı. Bu özelliği ile de benden tam not aldı :)

Bir daha alır mıyım? Evet kesinlikle bittikçe alınacaklar listemde. Eczanelerde ve Rossmann' da satıldığını gördüm. Ben Rossmann' dan 6.95 TL' ye almıştım. Sizin favori dudak bakım kreminiz hangisi?

2 yorum:

  1. bu markayı sevemedim gitti nivea veya burts bees tercih ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burts bees' i merak ediyorum daha önce denemedim, Nivea' lar bir süre sonra birikme yapıyor diye artık elim gitmiyor onlara:)

      Sil