17 Haziran 2015 Çarşamba

Wet N Wild Sugar Far

Bugün minik konuğum Wet N Wild Sugar Far!



Mat beyaz gibi görünen bu far aslında dikkatli bakıldığında minik abartılı olmayan ışıltılar içeriyor. Işıltılar da farla neredeyse aynı renk olduğu için çok fazla göze çarpmıyor. 




Wet N Wild Sugar' ı aslında satın alma amacım kardeşimin buna benzer bir rengi günlük olarak çok kullanıyor olmasıydı. Wet N Wild Brulee' den bu kadar memnunken bu farın da onun kadar güzel olacağını düşündüm. O yüzden hemen bir tane indirimde de denk gelmişken kaptım. Tabi kardeşim de gelene kadar kurcalayıp denemesem olmazdı :) 



Wet N Wild Sugar' ı uygularken  parmağımı bir kez fara sürdüğümde görünen rengi alamadım. İki ya da üç kez sürerseneniz farlar parmağa ancak geliyor. Göz üzerinde de tabi ki aynı sıkıntı :) Eğer yaptığınız makyaja göz kapağında şöyle bir ışıltı vermek istiyorsanız, fırçanızı fara daldırıp bolca alıp uygulayabilirsiniz. Korkmayın bembeyaz bir görüntü oluşmuyor, makyajınız hafif ışıltılı bir görünüm kazanıyor. Parmakla bir de far bazı faktörü eklenince istenilen rengi kolaylıkla yakalayabilirsiniz. Ben ayrıca günlük makyajlarda, özellikle de yazın göz pınarlarımda bu tarz ışıltıları seviyorum. Daha sağlıklı ve uyanık görüntü veriyor. 

Sizler de Wet N Wild Sugar Far' a Gratis' ten indirimsiz 6.40 TL' ye sahip olabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere... 

9 yorum:

  1. bence de yaz için çok uygun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Kardeşim gelene kadar kullanmaya devam :)

      Sil
  2. ben de en son indirimde aldım bu farı, dediğin gibi pigmentasyonu çok iyi sayılmaz..
    bu arada blogunu takipteyim, bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama verdiği parlaklık yine de çok güzel :) Pc' ye geçince bakacağım!

      Sil
  3. Bu farların sanırım her rengi aynı kalitede değil malesef, ama bazı renkler gerçekten çok güzel. Ben de sizi yeni takip etmeye başladım, benim bloguma da bakarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle :) Pc' ye geçtiğiöde ayrıntılı bakacağım:)

      Sil
  4. Bana çok beyaz geldi bu renk. Sanırım brulee her zaman favorim olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Brulee favorim benim de. Ama göründüğü vermiyor rengi :)

      Sil
  5. I am glad that you just shared this useful information with us. Please stay us
    CogniQ informed like this. Thank you for sharing.This is really interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post. http://www.supplements4help.com/cogniq/


    YanıtlaSil