25 Haziran 2015 Perşembe

Prozinc Summer Time Şampuan&Saç Spreyi

Prozinc Summer Time Şampuan ile sağlıklı saçlara sahip olun ve tatilin tadını çıkarın!




Slogan ne hoş değil mi? Şampuan isminden de anlaşıldığı gibi tam olarak da yaz için tasarlanmış. 
Hadi o zaman gelin yaz mevsiminin saçımız için zararlı etkenlerine karşı nasıl korumayı vaat ediyormuş bir göz atalım:

Prozinc Summer Time Şampuan, UVB filtresi (EthylhexylMethoxycinnemate) sayesinde güneş ışınlarının zarar etkisinden koruyor. İçeriğinde bulunan 'sıvı altın' olarak da bilinen argan yağı ile saçı; kum, deniz, havuz suyunun yıpratıcı etkilerini ortadan kaldırıyor. Saça parlaklık ve ipeksi yumuşaklık kazandırır. Hidrolize keratin sayesinde deniz ve havuz sonrasında saçların kolay taranmasını sağlar, suyun saç ile teması sonucu kaybettiği keratin miktarını destekler. Kırıkları onarır, elektriklenmeyi engeller. Boyalı saçlarda kullanıma uygun ve boyanın saçlarda uzun süre kalmasına yardımcı olur. Alkol, paraben ve renklendirici içermez. Dermatolojik olarak test edilmiştir.



Saç bakımı ile ilgili yazılarımı okuyanlar bilir, bilmeyenler için kısaca bahsedeyim. Bundan bir kaç sene öncesinde yaptırmış olduğum perma sonrası özellikle saç uçlarım yıpranmış durumda. Bir de saç rengim küllü kumral olduğundan, güneşi gördüğü gibi rengi açıldığı için daha da yıpranmış bir görüntüye maruz kalıyorum. Bu yüzden özellikle de yaz için ekstra bakım arayışına giriyorum. Prozinc Summer Time Şampuan tam benim gibi saçlar için biçilmiş kaftan diyerek kullanmaya başladım. Evet! Saçlara parlaklık kazandırıyor, elektriklenmeyi engelliyor. Banyodan sonra kuruyan saçımda oluşan tülermiş görüntü oluşmuyor. Her şey çok güzel! 2-3 haftadır kullandığım şampuan tam da istediğim gibi hatta bu kadar iyi özelliğin yanında saçlarımı çabuk yağlandırmamasına da çok sevindim :) Benim için tek eksi yanı gün aşırı yıkadığım saçlarımı çabuk söndürdü, kedi tüyü gibi yumuşacık yaptı. İlk gün verdiği hacim çok güzelken ikinci gün bu hacimden eser yok malesef. Fakat bu durum, tatilde saçlarımı her gün yıkamak zorunda olduğumu düşünürsek çok da bağlayıcı bir sorun değil :) Bu yüzden şampuanı yarıda kesip Ramazan ayı sonrasında tatilde kullanmaya karar verdim. 




Aynı seriden olan Prozinc Summer Time Sprey, '4 mevsim sağlıklı saçlar' sloganı ile karşımıza çıkıyor. Prozinc Summer Time Sprey de yine şampuanı ile aynı vaatlerde bulunuyor. İçerik de şampuanla aynı özellikleri taşıyor. Summer Time Sprey; güneşe çıkmadan, güneşe maruz kalmada veya şampuan sonra kullanılabiliyor. Ben geçtiğimiz süre zarfında güneşli günlerde (biliyorsunuz bu yıl gelmeyen yaz yapmışlar), kuru saçıma püskürtme yaparak uyguladım. Kuruluğundan şikayetçi olduğum saç uçlarım ağırlaşmadan daha parlak bir görünüme sahip oluyor. Aynı zamanda vermiş olduğu kokuya bayılıyorum, sizi tropikal meyvelerin bulunduğu bir adada gibi hissettiriyor :) Deniz ve havuz sonrası veya uzun süre güneşe maruz kaldıktan sonra tekrar kullanılması önerilmekte. Ben yine şampuanı gibi spreyini de bir ay sonrasına saklıyorum :) 

Kısacası ben Summer Time Şampuan ve Saç Spreyi' ni yaz mevsimi şampuanı olarak beğendim. Saçlarınız az ve ince telli değilse sevebileceğiniz bir şampuasan. Saç spreyi tüm saç tiplerinin sevebileceği bir sprey.


Şu an eczanelerde Şampuan, sprey ve saç bakım maskesi ile birlikte 82 TL gibi bir fiyatla satılıyor. Aslında Prozinc tarafından gönderilen set içinde saç bakım maskesi de bulunuyor. Fakat yazım o kadar uzun oldu ki onunla ilgili yorumlarımı yarına sakladım :)

Sevgilerimle...

Firma gönderisidir*







4 yorum:

  1. prozinc şampuanları ile sevdiğim bir marka tatile gitmeden bunu da alıp denemek istiyorum görürsem eğer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu marka ile ilk deneyimim oldu, sevdim çokça:)

      Sil
  2. Daha önce hiç kullanmadığım bir marka ama bu güzel anlatımla ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, o senin güzelliğinden öyle gelmiştir:) Benim de ilk deneyimimdi:)

      Sil