1 Haziran 2015 Pazartesi

Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Günaydın!

Bugün blogumun konuğu 
Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici



Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Gözlerim hassas olmasına rağmen kullanım sırasında kaşıntı, kızarıklık ve tahriş gibi hiç bir sorun ile karşılaşmadım. Bu süre zarfında göz çevremde herhangi bir yağ bezesi oluşumu gözlemlemedim. Göz makyajımı da gayet başarılı bir şekilde temizliyor.


Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici' yi çalkalayıp bir pamuğa döküp 10 saniye kadar gözlerimde beklettikten sonra yumuşak hareketlerle temizliğimi yapıyorum. Sonrasında kalan yağlı hissi gidermek için Bioderma Makyaj Temizleme Suyu ile üzerinden geçiyorum, yazısını şurada yazmıştım. Son olarak da göz doktorumun tavsiyesi ile de Dalin veya Johnsons Baby bebek şampuanı ile gözlerimi yıkıyorum ve işlem tamam:) 

Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici' ye 125ml' lik ambalajlarda indirimsiz olarak 27-28 TL civarında bir fiyata sahip olabilirsiniz. Yves Rocher kart sahiplerine ve hatta özel günlerde belirli alışverişlerde kampanyalara genelde bu temizleyiciyi dahil ediyor. Ayrıca Yves Rocher' ın internet sitesinden de temin edebilirsiniz.

Sizler hangi göz makyaj temizleyiciyi kullanıyorsunuz? Yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın...

2 yorum:

  1. çok severim bunu indirimde bulunca alıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim keşke daha önce de bunu denemiş olsaydım:)

      Sil