12 Haziran 2015 Cuma

Bitenler 2

Haftanın son gününden herkese günaydın!

Bugün Nisan-Mayıs ayı bitenleri ile karşınızdayım :)



Aslında tüm biten ürünlerim değil, arada unutup attıklarım da oldu, Bir de okurken sıkılmamanız için biten ürünlerden 10 adet seçtim. Her ay 10 adet üründen söz etmek fazla sıkıcı gelmez diye düşünüyor ve yazıma başlıyorum!





Dalin Bebek Şampuanı: Annemin bundan 2-3 sene önce cildinde alerjik reaksiyonlar olduğunda doktoru bebek şampuanı ile yıkanmasını söylemişti. O yüzden bu şampuanı annem kullanıyor:) Tabi ben de bu şampuanın nimetlerinden yararlanıyorum. Göz makyaj temizliğinden sonra gözlerimi iyice arındırmak için ve fırça temizliğinde bayılarak kullanıyorum.

Komili Zeytinyağlı ve Yeşil Çay Yağlı Saçlar için Şampuan: Şampuan konusunda fazla seçici olduğum söylenemez. Marketlerde satılan şampuanların pek de birbirlerinden farklı olduklarını düşünmüyorum. En azından benim saçlarımda yarattıkları etki aynı:) Saçlarım ince telli ve çabuk söndükleri için çok şampuan denedim. Sonuç olarak kremli şampuan kesinlikle kullanmıyorum. Bir de yaz boyunca kullanırım dediğim John Freida Go Blonder şampuanım var. Bir de firma gönderisi olan Prozinc Summer Time Şampuan sırada. Gelelim Komili' nin bu şampuanına, saçları güzel temizliyor. Verdiği temizlik hissini çok seviyorum. Kokusu da saçlardan uzun süre gitmiyor tüm banyoyu hatta evi kokutuyor saatlerce diyebilirim:) Saçlarım içindeki zeytinyağı ile söylediği gibi parlak bir görünümde oluyor, yeşil çay etkisi ile de saçlarımı çok güzel arındırıyor. Ben memnun kaldım. Bir daha alırım.

Pantene Hacim Kazandıran Saç Bakım Spreyi: Nemli saçın diplerine veya tamamına püskürterek uygulayın.Yuvarlak fırça ile veya başınızı öne eğerek fönle kurutun. Ürünün ambalajında ağırlaştırmadan dolgunluk yazıyor, aksine benim saçlarımı ağırlaştırdı. Vaadini yerine getirmedi. Ürünün son kullanma tarihi de dolduğu için çöpe gidiyor.


Elidor Kuru Şampuan: Dibinde çok az kaldı ama artık yaz da geldiği için kokusu da rahatsız ettiğinden çöpe gidiyor. Yazısını şurada ayrıntılı olarak yazmıştım. Şu an severek kullandığım Lee Stafford Kuru Şampuan ile yoluma devam ediyorum. Onun da yazısını şurada yazmıştım. Sırada denenecek Batiste Kuru Şampuan var :)

Oriflame Nature Secrets Hot Oil:  Kuru ve yıpranmış saçlar için saç bakım yağı. Saçlarıma kremli şampuan kullanmasam da, haftada bir kesinlikle saçıma maske veya doğal yağlardan bakım yapıyorum. Bazen bu hazır bir maske oluyor bazen de hindistan cevizi yağı, saç bakım kürü veya HC Care Complex. Hindistan cevizi yağı bakımını ve saç bakım kürümü şurada ve şurada yazımştım. Haftaya da HC Care Complex yazısı geliyor. Gelelim Oriflame' ın bu yağına, duş öncesinde pratik bir kullanım sağladı. Yazısı şurada ayrıntılı mevcut. Elimdeki bakım kürleri bittikten sonra büyük boyunu alabilirim.





Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Yazısını burada ayrıntılı yazmıştım. Bioderma' dan sonra pek sevemedim. Son kullanma tarihi gelmeden meydana gelen kokudan dolayı bir daha alacağımı düşünmüyorum. 

Sensodyne Tam Koruma ve Beyazlatıcı Diş Macunu: Vermiş olduğu temizlik hissini sevdim. Hassas dişlerim için herhangi hassasiyet yaratmadı. Beyazlatıcı etkisi için 'eh' diyebilirim. Sensodyne Pronamel serisini daha çok beğenmiştim. Elimdekiler bittikten sonra Splat Diş Macunu' nu deneyeceğim. Olmazsa da Sensodyne Pronamel serisine tekrar döneceğim.

İpelina Oval Makyaj Temizleme Pedi: Daha önceki bitenler yazısında bahsettiğim İpek Serisinin makyaj temizleme pedleri sert gelmişti. Ama bu serideki oval makyaj temizleme pedlerini sevdim. Elimdeki pamuklar bittikten sonra İpelina' ya devam edeceğim. Ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım.



Avon Naturals Face Scrub: Yaklaşık iki üç yıldır severek kullandığım peeling. En son satıştan kalkacağını öğrendiğimde stoklamıştım. Son stoğumu da bitirerek hüzünlü bir tören ile aramızdan ayrılıyor. Taneciklerinin büyüklüğü, verdiği temizlik hissi, nar kokusu bayılarak kullanmama sebepti. Şimdi elimde Neutrogena Pembe Greyfurt serisinin günlük peeling temizleme jeli var. Taneciklerin büyüklüğü günlük kullanıma uygun olarak üretildiği için yeterli gelmedi. Neutrogena bitene kadar arayış içindeyim, Clarins var şimdi aklımda.

La Roche Posay Anthelios Jel Krem Spf50: Güneş koruyucu kremi iki yazdır kullanıyorum. Önermediğim bayılarak anlatmadığım kimse kalmamıştır:) Yazısını şurada yazmıştım. Bu yaz da benimle birlikte! 

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bunlar. 

Herkese mutlu hafta sonları!






7 yorum:

  1. performans fena değil garnier makyaj suyunu ben de severek kullanıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk satın aldığımda ben de fena değil diyordum, fakat sonlara doğru o kokuyu duyduktan sonra bilmiyorum bir daha alır mıyım:)

      Sil
  2. ürünler hakkındaki deneyimin için teşekkürler,
    sayfama beklerim..
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olabildimse ne mutlu bana:) Pc' ye geçtiğimde hemen bakacağım!

      Sil
  3. çook güzel ürünler bitmiş:) darısı yenilere

    YanıtlaSil
  4. Someone I work with visits your blog regularly and recommended it to me to see too.
    Formula 41 Extreme The way of writing is great and also the content is top-notch. Thanks for that insight you supply the readers!I too have a good website a small internet site on fashion,i hope we can have a take a look at each other website.Besides i can share hell lot of matters about my fashion information with you in the event you wish.http://www.supplements4help.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil