19 Mayıs 2016 Perşembe

Pure Beauty BB Krem

Blogumun bugünkü konuğu menşei kore olan Pure Beauty BB Krem. 


Pure Beauty BB Krem tek uygulama ile cildi nemlendirmeyi vaat ederken, fondöten kullanmadan kapatıcılık özelliği sunuyor. İçerisindeki antioksidantlar sayesinde aydınlatmayı ve cilt esnekliğini arttırmayı vaat ediyor. Ayrıca ürün yüksek derecede güneş koruması içeriyor, SPF 42++.


İlk zamanlar Pure Beauty markasına ait ürünlerle ilgili 'simli, sedefli, parlak görünüm' gibi yorumlar okuyup almaktan çekinmiştim. Sonrasında Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülü alınca, Nisan ayı boyunca da 18 TL gibi komik bir fiyata satılınca denemek istedim.

Öncelikle ambalajı o kadar sevimli ki makyajımda kullanacağım zamanlar büyük bir zevkle elime alıyorum^^ Rengi hafif grilik içeren bir krem rengi. Açık sarı tenimle uyum sağladı diyebilirim. Zaten uygulamadan bir süre sonra rengi cilt ile bütünleşiyor. 


Karmadan yağlıya dönük cildimde herhangi bir sivilcelenmeye sebep olmadı. Cildimdeki bitişi ise hafif parlak ve ben bu görüntüyü çok sevdim. Kesinlikle yağlı bir görüntü değil! Yağlı cilde sahip olanların üzerinden pudra ile geçmesini öneririm. Gün içinde renginde hiç bir değişim olmadı. Fakat kalıcılık konusunda pek de başarılı diyemem. 5-6 saatin sonunda cildimden hafifçe silinmeye başlıyor. Onun dışında cildimde bıraktığı pürüzsüzlük ve renk eşitleme özelliğini çok sevdim. Günlük makyajları kurtaran cinsten.

Ürün paraben, lanolin ve alkol de içermiyor. 

Kısacası indirim zamanlarında bence kaçırılmayacak günlük bir ten ürünü diyebilirim^^ 






13 yorum:

  1. Cc kremi daha parlak bitişliydi sanırım yine de severim bunu hiç denemedim ama elimdekiler bitmeden sıra gelmez :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de elimde o kadar ten ürünü birikti ki^^ Allah' tan kardeşim var onunla birlikte kullanınca çabuk tüketiyoruz ^^

      Sil
  2. Yağlı cildim cc kremleri dağa çok seviyor benim. Aklımda bulunsun derim (bu markanınkini kullanmadım ama)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu markanın CC' si epey ışıltılıymış sanırım. CC hiç denemedim bir bakayım, var mı önereceğin bir marka :)

      Sil
    2. Mac İ yağlı cildim çok sevdi. Tavsiye ederim

      Sil
  3. Vloggerlar kullanırken bile çok güzel dediğim bu bb kremi çok merak ediyorum.Watsons olmadığından bir türlü şehirdışı ziyaretlerimde denk gelemedim. yazı için teşekkürler.. Bir kez daha tamam dedim :)

    YanıtlaSil
  4. Hep merak edip bir türlü almaya sıra gelmeyen bir ürün benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elindeki bir ten ürününü bitirince bence bir şans verilmeli^^

      Sil
  5. 3 tüp bb kremini 2 tüp cckremini bitirdim. artık yeter başka markalara geçim dedim ama hala aklım bb kreminde :)
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Herşeyini çok beğenmiştim ben de bu kremin ama o parlaklık bana niyeyse aşırının aşırısı fazla geldi. Halbuki parlak ten ürünü de severim... Güle güle kullan canım sen, sevgiler :)

    YanıtlaSil