21 Nisan 2015 Salı

Sivilceler için Formül

Merhaba:) 

Bugün sizlere Sudocrem' i sürmeden önce cildimi nasıl temizlediğimi ve sivilceleri bir gecede nasıl kuruttuğumu anlatacağım.

Öncelikle belirtmeliyim bu yöntem benim cildimde başarılı oldu. Sizlerde de aynı etkiyi yaratacak diye bir iddiam yok arkadaşlar! Biliyorum ki benim ergenlik hormonal veya herhangi bir hastalıktan kaynaklı sivilcelerim yok. O yüzden size ilk tavsiyem bir Dermatolog' a görünmeniz. 


Bir de hemen cilt tipimden ve sivilcelerimin neden oluştuğundan bahsetmeliyim!
Bahar ve yaz aylarında yağlıya dönük karma; kışın ise kuruya dönük karma bir cilde sahibim. Sürekli sivilcelerim olmuyor tabi. Abur cuburu fazla kaçırdığım zaman ve dönemsel olarak oluşuyorlar. O yüzden ben bu yöntemi ayda 1-2 kez uyguluyorum.

İlk olarak  yüzümü cildime uygun olan bir temizleyici ile yıkıyorum.


Daha önceden oynamış olduğum sivilcenin  veya bazen dayanamayıp temiz bir peçete ile sıktığım sivilcenin hemen üzerine İpelina  (http://www.ipekpamuk.com.tr/new-ipelina/pamuk.html) kulak çubuğu yardımı ile tampon hareketlerle Batticon(Antiseptik Solüsyon) uygulaması yapıyorum.



2-3 saat sonra sivilcelerimin üzerine Sudocrem' i sürüyorum. Sabah sönmüş ve kurumaya yüz tutmuş sivilce ile uyanıyorum!



Garnier Arındırıcı Temizleme Jelini ve İpelina (http://www.ipekpamuk.com.tr/ipek-ipelina) Kulak Temizleme/Makyaj Düzeltici Çubukları Watsons, Carrefour ve Cosmetca gibi mağazalarda bulabilirsiniz.



Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram' dayım: hergun1kozmetik


2 yorum:

  1. bu çok iyi bir yöntemmiş bir daha sivilce çıkacağını hissettiğimde yapacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin:) Özellikle antiseptik solüsyon çok iyi iş çıkarıyor!

      Sil