17 Nisan 2015 Cuma

L'oreal True Match Kapatıcı

Günaydın! Bugün sizlere uzun zamandır günlük olarak kullanmaktan memnun olduğum kapatıcıdan  bahsedeceğim. Konuya girmeden önce göz çevremin genetik olarak koyu halkalara sahip olduğunu belirtmek isterim.  Morluktan ziyade biraz kahvemsi halkalar desek sanırım daha doğru olur. Hal böyle olunca açık tenli de olduğum için halkalarımı kapattıktan sonra biraz da aydınlık görünüm veren kapatıcı arayışına giriyorum.


Şimdiye kadar Maybelline, Essence, Estee Lauder, Avon, Beyu gibi bir çok markanın kapatıcılarından denedim. İçlerinde en sevdiğim kapatıcı ünvanını alan Estee Lauder Double Wear oldu. O yüzden bu kapatıcıdan bahsederken Estee Lauder ile biraz karışılaştırma yapabilirim.




Kapatıcının bendeki rengi 02 Vanilla.
 Sünger aplikatörlü bir fırçaya sahip olan L'oreal True Match kapatıcı uygulama yaparken Estee Lauder' a göre biraz daha cıvık kıvamlı geldi. Bu yüzden kapatıcıyı en çok sünger ile uygulamayı sevdim, böylelikle Estee Lauder' a göre daha sıvı olan kıvamının fazlasını aldığını düşünüyorum. 





Üzerinden pudra ile geçince çok uzun süre kalıcılık sağlıyor. Pudranın etkisinden dolayı mimik çizgilerime dolma gibi bir problem ile karşılaşmadım. Kapatıcıyı uyguladıktan hemen sonra fazla aydınlık bir görüntü ile karşılaşsanız da 1-2 saat sonra o fazla olan görüntü gidiyor, cildinizle bütünleşiyor. Tabi bir de pudrasız nasıl olur acaba diye deneme yapmak istedim. Sonuç, hüsran! 
Akmayan maskara ve kaleminizle birlikte adeta bir pandaya dönüşebiliyorsunuz:) Bunda benim göz 
çevremin kuru olmamasının etkisini de atlamayalım. 



Kısacası ben günlük kullanım için memnun kaldım diyebilirim. Fazla ve uzun süre kapatıcılık isteyen günlerde ise Estee Lauder Double Wear' ı tercih ediyorum. 


Sizler de Gratis, Watsons, Rossmann ve yerel kozmetik mağazalarından L'oreal True Match' i indirimlerde 16-17 TL' den başlayan fiyatlarla bulabilirsiniz. 



Günlük kullanım için sizlerin önerdiği uygun fiyatlı kapatıcı var mı? 
Yorumlarınızı bekliyorum.


Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın...

Ben aynı zamanda Instagram' dayım. 
Kullanıcı adım: hergun1kozmetik











2 yorum:

  1. Benim göz çevrem hafif yağlı olmasına rağmen hiç bir şekilde akma yapmadı.Pudra ile sabitlersem mıh gibi duruyor akşama kadar. Sabitlemezsem 3 saat falan dayanıyor. Şaşırdım kuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim göz çevrem fazla yağlı ise demek:) Ben de sevindim senin memnun kalmana. Pudra ile sabitlersem bende dr sıkıntı yok, ama hemen evden çıkmam gerekirse Estee Lauder' a elim gidiyor:)

      Sil