23 Nisan 2015 Perşembe

Bioderma Sensibio H2O | Makyaj Temizleme Suyu

Günaydın! 

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun hepimize.

Sanırım bu ürünü yazmayan Blogger, Instablogger ya da anlatmayan Youtuber arkadaşım kalmamış olabilir:) Bir de benden okumak istersiniz diye düşünerek yazıma başlıyorum. 

Makyaj temizleme suları hepimizin en büyük kurtarıcısı! 
Makyaj temizleme suları bu kadar popüler değilken makyajımı gül suyu ile temizliyordum. Sonrasında Garnier' ın makyaj temizleme suyunu denedim. Garnier ile makyajımı temizledikten sonra içime sinmediği için bir de gül suyu ile üzerinden geçiyordum. Görüyordum ki haklıymışım, gül suyu ile ıslatılmış pamuklarımda makyaj kalıntıları! 





Bioderma Sensibio H2O, hassas ve normal ciltler için uygun bir makyaj temizleme suyu. Alkol ve paraben içermiyor.
 Karma ve yağlı ciltler için uygun olan bir çeşidi daha var o da  
Bioderma Sebium H2O.


Bioderma Sensibio H2O makyaj temizleme suyunu hem sabah hem akşam olmak üzere gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Sabah Bioderma Sensibio H2O ile cildimi, akşam yapmış olduğum yoğun bakım kremi fazlalıklarından arındırıyorum. Akşam ise tüm makyajımı silmekte kullanıyorum. Eğer gözlerimde ağır bir makyaj var ise Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisini uyguluyor, daha sonra gözlerimden siyah kalıntıları arındırmak ve ten makyajımı silmek için Bioderma Sensibio H2O' u kullanıyorum. Arkasından deneme amaçlı gül suyu ile geçtiğimde pamukta hiç bir kalıntı ile karşılaşmıyorum. Cildimin arınıp, nefes aldığını hissediyorum. Silme işlemi sırasında yüzümde herhangi bir hassasiyete sebep olmadı.


Makyaj temizliğini yaparken kullandığımız pamuklar da çok önemli bir yere sahip. Cildimizin hassasiyetine uygun yumuşaklıkta pamuklar seçmekte fayda var. Ben daha önce Benri, Lilibe, İnci, İpek, Apax gibi bir çok makyaj temizleme pedleri kullandım. Saydığım markaların bir iki tanesi hariç yüzümde hassasiyete sebep oldu. Son zamanlarda elimdekiler bitmek üzereyken hediye paket olarak gelen, İpelina Oval Makyaj Temizleme Pedlerini kullanıyorum. Herhangi tahriş ya da hassaiyet sıkıntısı ile karşılaşmadım. Daha önce kullandığım bu markanın İpek serisindeki makyaj temizleme pedleri biraz sert gelmişti, fakat oval pedlerde böyle bir sıkıntı ile karşılaşmadım, yumuşacıklar. Tabi bir de bu markanın İpek Organik serisini merak ediyorum. Elimdeki ömürlük pamuk stoğu bitince o seriyi de alıp denemeyi düşünüyorum:)


 Bioderma Sebium H2O' yu eczanelerden veya eczane ürünleri satan sitelerden, İpelina makyaj temizleme pedlerini de Watsons, Carrefour ve Cosmetica' dan temin edebilirsiniz. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram'dayım: hergun1kozmetik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder