30 Nisan 2015 Perşembe

İpelina Asetonsuz Oje Temizleme Pedleri

Bugün konuğumuz, İpelina' dan gelen kocaman hediye paketinden çıkan 
Asetonsuz Oje Temizleme Pedleri! 

Daha önce makyaj bloglarında asetonsuz oje temizleyicilerin kokusu hakkında olumlu şeyler okumadığım için alıp deneme fırsatı bulamamıştım. 

Gliserinli özel formülü ile tırnak ve çevresini beslerken ojenizi tırnaklarınıza zarar vermeden temizleyemeyi vaat ediyor. 




İpelina Asetonsuz Oje Temizleme Pedlerini, ilk olarak tırnaklarımdaki fuşya pembe ojeyi çıkararak deneyimledim. Kutunun içerisinden aldığım bir pedi tırnağımın üzerinde birkaç saniye beklettikten sonra ovalayarak ojeleri temizlemeye başladım. Sadece bir pedin tüm tırnaklarımı temizlemesine hayret ettim diyebilirim. Asetonsuz bir oje temizleyicisinden benim için beklenmeyecek bir performans. 




İkinci olarak Flormar' ın Supershine serisinden siyah olan ojeyi temizlemek için kullandım. Bu serinin ojelerini kullananlar bilirler, temizlemek biraz sıkıntı yaratıyor. Koyu renk ojedeki performansı da bence fena değildi, biraz tırnak kenarlarına dağıtması dışında. Bu temizleme işlemi için 2-3 ped kullanmak zorunda kaldım.
Temizleme pedleri asetonsuz olduğu için, vaat ettiği gibi tırnaklarınız temizleme işleminden sonra yumuşacık oluyor. Tırnak etleriniz, asetonlu temizleyicilerdeki gibi sertleşmiyor. Bıraktığı koku bana biraz keskin geldiği için hemen ellerimi bol bol sabunlama gereği duydum. 


seyahatlerde rahatlıkla yanınızda taşıyabilirsiniz. Pratik kullanım sağlayacaktır. 

Kısacası ben bu pedleri kokusu hariç beğendim!

Sizler de bu ürünleri Watsons, Cosmetica ve Carrefoursa' lardan satın alabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram' dayım: hergun1kozmetik





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder