16 Temmuz 2015 Perşembe

Rivel de Loop BB Krem SPF15

Bugün blogumun konuğu, Rossmann' larda bulunan çok da uygun fiyatlı bir markaya ait olan 
Rivel de Loop BB Krem SPF15


Havalar ısınınca ten ürününe ihtiyaç duyduğumuzda elimiz hemen ince yapılı ürünlere gidiyor, yani BB Kremlere:) 

Rivel de Loop BB Krem SPF15:

  • Güneş koruma faktörü içeriyor.
  • İçerisinde cilt için  kolejen üretimini destekleyen hyaluronik asit ve cilt yüzeyinin düzgünleştirilmesinde, gözeneklerin görünümünün azaltılmasında yardımcı kafein bulunduruyor.
  • Karma bir cilde sahip olduğum halde ne T bölgemde sivilcelenme ne de yanaklarımda pul pul bir görüntü verdi. Benim BB Kremlerde en korktuğum etkilerden biridir. Hatta sırf bu yüzden Garnier BB Krem' in normal ciltler için olanını almış ve sivilcelenme yaşamıştım. Garnier BB Krem' in yazısını da buradan okuyabilirsiniz.
Rivel de Loop BB Krem SPF15

  • Rengi elime aldığımda koyu gibi gelmesine rağmen, uygulamadan sonra cildimle bütünleşiyor, aynen Limonian tarafından gönderilen High End Touch BB Krem+Fondöten gibi. Severek kullandığım bu BB kremin de yazısını buradan okuyabilirsiniz.
  • Kapatıclığı orta olan BB Krem, neredeyse mat bir bitiş sağlıyor, gün içerisinde parlama yapmıyor ve pudra ile sabitleme bile gerektirmiyor.
  • Gün içerisinde renk oksitlenme de yapmadı, aynı rengi akşama kadar korudu.
  • Her şey iyi hoş güzel de, gelelim kokusuna. Benim gibi kokular karşı hassasiyeti epey olan biri için inanılmaz kimyasal gibi bir koku geldi burnuma. Evet, uygulamadan 5-10 dakika sonra koku geçiyor. Fakat uygulama sırasında ben bu kokuya dayanamıyorum.
Eğer sizler beni kokusu pek de ilgilendirmiyor, nasılsa hemen geçiyormuş diyorsanız bir şans verebilirsiniz. Şu an Rossmann' da Rivel de Loop ürünleri %40 indirimli, yanlış hatırlamıyorsam 
7-8 TL.

Herkese iyi bayramlar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder