7 Temmuz 2015 Salı

Nivea Nemlendirici Bakım Kremi | Nivea Soft El,Yüz, Vücut Kremi

Blogumun minik konuğu nemlendirici bir bakım kremi olan 
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Nivea Soft
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi


Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi, günlük kullanım için hazırlanmış, anında emilen etkili bir nemlendiricidir. Jojoba yağı ve E vitamininden oluşan hafif formülü ile cildinizi besler, nemlendirir ve cildinize ipeksi bir yumuşaklık kazandırır. Dermatolojik olarak test edilmiştir. 

Klasik Nivea kokusuna sahip olan Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi, bence tam yaz için geliştirilmiş bir nemlendirici. Gerçekten de vaat ettiği gibi ince ve çabucak emilen yapısından dolayı, elleri vıcık vıcık his içinde bırakmıyor. Hafif yapısına rağmen benim yaz için nemlendirme ihtiyacımı karşılıyor. O yüzden kışın almış aldığım bu kremi iyi ki de yaz için saklamışım diyorum. Üzerinde yüz için de kullanım için uygun olduğu gözükse de ben ellerim için kullanmayı tercih ediyorum. 

Nivea Soft
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi' nin 75ml' lik ambalajı da çok büyük olmadığı için çantama atıp çıkabiliyorum. Ben bu kremi Rossmann' dan Nivea' nın duş jeli ile birlikte kofre şeklinde 7-8 TL gibi bir fiyata almıştım.

2 yorum:

  1. ben de bunun kavanozda olanını kullandım kış boyu pamuk gibi muhteşem bir krem :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra sırada Neutrogena var :) Ev krem kaynıyor hepsini sıraya koydum bitirmek için:)

      Sil