21 Temmuz 2015 Salı

Isana Deodorant || Exotic

Rossmann' larda satılan Isana markasına ait olan Egzotik kokulu deodorantı 2-3 haftadır kullanıyorum. Bugün sizlerle bu deodorant hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istedim.

Isana Deodorant Exotic Kokulu



Ürünün vaat ettiği: İçerisindeki değerli bileşenler ter kokularına karşı sizi 24 saat korur ve gün boyu güvenli hissetmenizi sağlar. 

Kullanımı: Kutuyu dik tutarak 15 cm mesefeden sıkınız.

Isana Egzotik Deodorantı alırken ilk dikkatimi çeken yanı alüminyum içermemesi olmuştu. Severek kullandığım Rexona Linen Dry Deodorant gibi ter kokusunu da önlüyorsa artık bunlardan alırım diye düşünüyordum. Isana Exotic Deodorantı banyo sonrası ve  gün içerisinde bebek ıslak mendilleri ile silindikten sonra kullanıyorum.

Evet, kullanım sonrasında vaat ettiği gibi, ter kokusunu önlüyor fakat bu etki 4-5 saat sürüyor malesef. Hele ki yazın en sıcak günlerinde çok sık terlediğimizi düşünürsek bu etki çok da beklentilerimi karşılamadı. İçerik bakımından diğer deodorantlardan temiz olması ile gönlümü çalsa da, sanırım çok terlediğim aylarda kullanamayacağım. Ancak bahar ve aylarının deodorantı olabilir benim için:) Ben bu deodorantı aynı zamanda gün içinde kokusunu sevdiğimden, vücut spreyi gibi de kullanıyorum. Kokusu tam da mango gibi! Bir de Isana deodorantların Med versiyonu var, onu daha çok annem kullanıyor. Yakında onun da yazısı gelecek. 

Isana' nın alüminyum içermeyen bu deodorantlarını Rossmann mağazalarından indirimsiz 4-5 TL gibi  bir fiyata temin edebilirsiniz. 

Diğer deodorant yazılarım:


4 yorum:

  1. bu deoları seviyorum mini boyları sürekli çantamda taşıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini boylarında Egzotik olandan bulursam ben de alayım :)

      Sil
  2. Alüminyumsuz deodorantlar malesef beni korumuyor.
    Ne zaman denesem sonuç aynı olunca zararlı olsa da alüminyumlu kullanmak zorunda kalıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, ben de bu sıcak havalarda Rexona' ma geri döneceğim:)

      Sil