19 Temmuz 2015 Pazar

Note Pink In Summer Allık || Luminous Silk Compact Blusher

Note Cosmetics indiriminin son gününde, aldığım günden beri severek kullandığım allıktan bahsedeceğim. Instagram üzerinden çok ilgi görünce, indirim bitmeden belki okumak istersiniz diye düşündüm:) 
Allığın ismi 02 Pink In Summer




Ürünün kutusunu elime aldığımda, argan yağı içerdiği ve paraben içermediği dikkatimi çekiyor. Kutusundan çıkarmış olduğum allık çok sağlam, hatta biraz zor açılan bir kapak ile karşılıyor. Allığın bulunduğu aparatı kaldırdığımızda bir alt katta minik allık fırçası çıkıyor. Ben bunu allık fırçası değil de yüz boyutlandırma işlemine yeni başlayanlar için çok pratik bir kontür fırçası olarak daha kullanışlı olabileceğini düşündüm. 



Gelelim Note Pink In Summer Allık' ın rengine dokusuna. İsminde geçen pembe kelimesi sizi yanıltmasın. Allık içinde çok hafif pembelik de bulunduran tatlı bir şeftali rengi:) Yumuşacık sürümü ve dağıtması kolay. Fırçaya alırken biraz tozutuyor, fakat The Balm allıkları kadar değil bence. Kokusu da bebek pudrasına benziyor nasıl minnoş bir kokudur o. Biraz koklamadan sürmüyorum:) Kalıcık ise altına BB krem kullanarak 3-4 saat diyebilirim. 



Yazın ben yeteri kadar aydınlatıcı ile ışıldayan cilde sahip oluyorum, mat allık kullansam da olur diyorsanız isminden de anlaşılacağı gibi bence tam bir yaz rengi:) Ben bu allığı özellikle Golden Rose Velvet Matte 10 numara ruj ile de inanılmaz yakıştırdım. 



İlk başta da söylediğim gibi bugün Note Cosmetics kampanyasında son gün. Allık fiyatı 29.90 TL, fakat kampanya dahilinde ojeler ve ucuz olan kalemler hariç istediğiniz herhangi bir Note ürünü (29.90TL ve altındaki fiyatta) yanında hediye. 


Bir sonraki postta görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. Yaa bunun rengi çok güzel kii :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de almayı düşünüyordum yazınızı okuduktan sonra hemen siparişimi verdim:)
    Kendi internet siteme de beklerim:))
    www.meltemleguzelbakkendine.wordpress.com

    YanıtlaSil