3 Temmuz 2015 Cuma

Nivea Tonik || Yağlı Ciltler için Matlaştırıcı

Günaydın!

Bugün sizlere kokusunu çok beğenerek aldığım Nivea' nın Yağlı Ciltler için Matlaştırıcı Tonik' inden bahsedeceğim.



Biliyorsunuz ki Kadınlar Günü ve Anneler Günü'nde en baba indirimleri Migros Kozmetik yapıyor :) Ben de indirim zamanı rafları karıştırırken daha önce denemediğim bir ürüne hazır da indirim varken şans vermek istedim. Daha önce çok güzel yorumlar falan okuduğum için değil (çünkü bununla ilgili herhangi bir makyaj, cilt bakım blogu okuyarak gitmedim:) sadece kokusunu beğenip, yaz için T bölgeme uygun olan çeşidini seçip attım sepetime.

Nivea Aqua Effect Matlaştırıcı Tonik, okyanus yosunu ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülü ile:

  • Cildi derinlemesine temizlemeyi ve kalıntıları gidermeyi,
  • Cildin doğal nem dengesini korumayı,
  • Yüzün yağlı bölgelerindeki yağ üretimini azaltmayı ve parlamayı önlemeyi vaat ediyor.
Nivea Tonik (Yağlı Ciltler)

Makyajımı temizleyip, yüz yıkama jeli ile yıkadıktan sonra kullanmayı tercih ediyorum. İlk başta da söylediğim gibi toniğin çok güzel ferah bebeksi bir kokusu var. Diğer siyah noktayı giderici veya matlaştırma vaat eden toniklerdeki gibi keskin bir kokusu yok. Yağlı ciltler için olmasına rağmen, yaz kış kuru olan yanaklarımı da diğer kullandığım tonikler gibi kurutmadı. Aksine güzel, kararında nemli bir bitişi oldu. T bölgemi matlaştırdı mı? Hayır. Fakat ekstra bir sivilcelenme ve yağlanmaya da sebep olmadı. Bence temizleme jeli sonrasında kullanımda görevini gayet iyi yerine getiriyordu. Nivea Yağlı Ciltler için Matlaştırıcı Tonik sevdiğim bir ürün oldu. Bir daha alabilirim, tabii başka bir ürün görüp merak edip almazsam :)

Nivea Yağlı Ciltler için Matlaştırıcı Tonik' in fiyatı indirimsiz 15-16 TL. Sziler bu ürünü denediniz mi? Kullanan varsa yorumlarını bekliyorum.


4 yorum:

  1. deneme listemde bu da var ama önce garnier almıştım onu kullanacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan Garnier' ı da İren ablacım:)

      Sil
  2. nivea ürünleri güzel oluyor :) eminim bu ürünlede memnun kalınır. takipteyim (http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) ziyaretinden memnun olurum. sevgiler :)

    YanıtlaSil