13 Kasım 2015 Cuma

Farmasi Matte Lip Stick 12 numara

Havalar soğudu, artık koyu renk rujlara geçme vakti geldi :) Ne kadar ilginç değil mi, yazın ortasında gündüz vakti koyu renk bir rujla sokağa çıktığınızda 'ne alaka şimdi' bakışları kaçınılmaz olurken, kışın aynı ruju sürüp çıktığınızda 'aa çok hoş renkmiş' tepkileri :) Farmasi markasına ait Matte Lipstick serisinden 12 numara da tam istediğim hafif vişne çürüğü gibi de duran bir bordo rengi bugün bloguma konuk oluyor.


Rengine, yapısına, kalıcılığına tek kelime ile bayıldım diyebilirim. Oldukça pigmentli yapıda olan bu ruj, tek sürümde göründüğü rengi dudağa veriyor. Mat ruj konusunda uygun fiyatlı kategorisinde Golden Rose Velvet Matte' lere çok iyi derken, bence Farmasi' nin de geri kalır yanı yok.

Mat yapıda olmalarına rağmen, oldukça yumuşak sürümlü, tabi bu tür mat rujları uygulamadan öncesinde bol miktarda lip balm kullanıyorum ben ve bir peeling işlemi uygulamayı ihmal etmiyorum. Zira rujun dudakta duruşunun nasıl değiştiğini peeling işleminden sonra uyguladığınızda anlayacaksınız :) Renk konusu da ilk başta dediğim gibi çok tatlı bir bordo rengi, fotoğrafta bir türlü yansıtamadım fakat tam anlamıyla içerinde vişne çürüğü bulunduran bir renk.



Kalıcılık konusuna da gelecek olursak, yine uygun fiyatlı kategoriden olan Golden Rose mat rujlarından geri kalmıyor, 5-6 saat sonunda silinse bile homojen bir silinme oluyor. Ruj mat olunca, kalıp gibi öbek öbek bir silinme bekliyordum, fakat beni yanılttı :) Yapısı da ağır değil, sürümü ne kadar kolaysa dudakta duruşu itibari ile de ağırlık, fazlalık gibi gelmeyen bir ruj. Kokusu da ben artık bu kokuya klasik Farmasi kokusu diyorum. Rahatsız eden bir koku değil, zaten sürümden biraz sonra kokuyu duymamaya başlıyorsunuz.

Kısacası, ben bu rujun; yapısını, pigmentasyonunu ve kalıcılığını çok sevdim. Bu ay ki katalogta da sanırım indirimde. Satın almak isterseniz, çevrenizde de Farmasi temsilcisi yok ise Instagram' da farmasikozmetik_turkiye sayfasının sahibi Fulya size yardımcı olacaktır :)


2 yorum:

  1. farmasinin bu rujları süper çok seviyorum ben..o kokusu bana güzel geliyor bir de :-)))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil