5 Kasım 2015 Perşembe

Farmasi Waterproof Göz Kalemi II Drama Black

Çoğumuzun makyajında olmazsa olmazlar vardır, kimisi maskara der, kimisi dudak kalemi, kimisi ruj... Bu liste böyle uzar gider. Bana da sorarsanız göz kalemi derim :) Günlük hayatımda eyeliner çekmesem bile, göz içlerine kirpik diplerine mutlaka kalem uygulamadan sokağa adım atmıyorum desem yeridir. Hal böyle olunca göz kalemlerini çok tüketen biri olarak uygun fiyatlı ürünleri sürekli deniyorum. Tabi özellikle de kolay sürümlü ve akmayan kalemler ilk tercihim oluyor. Firma tarafından gönderilen Farmasi markasına ait suya dayanıklı göz kalemi bloguma konuk oluyor.

Farmasi Waterproof Göz Kalemi, jel yapıda, yumuşak sürümlü fakat suya dayanıklı olma özelliğinden dolayı, göz üzerinde akma ve bulaşma yapmıyor. Hatta ilginç bir şekilde kalem jel gibi yumuşak yapıda olmasına rağmen göz içlerinden de 4-5 saat akma yapmayarak kullandığım tüm kalemler içinde bir ilke imza atmış oldu :) 

Jel yapıda olan bu kalem uygulama esnasında hakimiyetimi zorlaştırıyor, hemen kayıp gidiyor bu soruna kesik uçlu bir eyeliner fırçası ile çözüm buldum. Önce kalem ile bitişik noktalar koyuyorum sonrasında eyeliner fırçası ile çizgi çekiyorum. Dumanlı göz makyajı için yine bu kalemin ilk uygulama sırasında kolay dağılım özelliğinden yararlanarak iyi bir alternatif olabileceğini düşünüyorum, tabi elinizi çabuk tutmanızda fayda zira çabuk sabitleniyor:) 


Sizler de Farmasi Waterproof Göz Kalemi' ne şans vermek isterseniz Kasım kataloğunda 15-16 TL gibi bir fiyata sahip. Satın almak isteyenler Instagram üzerinden farmasikozmetik_turkiye hesabından Fulya hanım ile iletişime geçebilirler. 

7 yorum:

  1. göz kalemlerini ben de çok severim favorim kahve ve bordo tonlar ama farmasinin bu kalemini de biliyorum güzel sabitlenen akmayan bir kalem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç rengine ve tenine eminim çok yakışıyordur o tonlar ablacım :) Ben de kahve tonlarını kullanmaya başladım:)

      Sil
  2. Türkiye`ye gelir gelmez Farmasi katalogunu siparis edicem :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kalemi yeni aldım fakat ucu açılmıyor galiba asansörlü de değil bilgilendirebilir misiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  4. Renk nasıl ben köyü köyü seviyirum

    YanıtlaSil