6 Ocak 2016 Çarşamba

Bitenler 8

Yeni bir biten ürünler ve çöpe giden ürünler ile karşınızdayım. Bakalım geçtiğimiz aylarda neler bitirmişim, hangilerinden memnun kalmışım?



Johnson's Baby Şampuan: Annem saçlarında ben ise göz makyajını kalıntılardan arındırmak amacı ile severek kullanıyoruz. 

Isana Exotic Deodorant: Alüminyum içermeyen bu deodorantı özellikle annem için almıştık, fakat ben de severek kullanıyorum. Yazısı burada

Neutrogena Visibly Clear Günlük Scrub: Banyoda temizleme jeli olarak severek kullanıp, bitirdim. Fakat ölü deriden arındırma konusunda yeterli gelmeyince Yves Rocher Kayısılı Peeling' e başladım. Onun da yazısı yakında blogumda olacak. Neutrogena Peeling' in yazısı ise şurada.


İpelina Oje Temizleme Pedi: Asetonsuz oje temizleyiciler içinde en sevdiğim. Ojeyi çıkarırken tırnağı kurutmak yerine nemlendiriyor. Seyahat çantamın vazgeçilmezleri arasında girdi bile. 

Törpü (Gratis' lerde satılan): Yaklaşık üç ay kullandım artık miladı doldu, hem hijyen hem de kullanım açısından sıklıkla değiştiriyorum törpülerimi.

Nivea Fruity Shine Dudak Balmı: Verdiği renk ve nemi seviyordum fakat son kullanma tarihi dolduğu için çöpe gidiyor.


Medi Safe Makyaj Temizleme Pedi: Şok marketlerde satılan mendillerden. Benri' nin pamukları bana çok sert geldiği için kolay ulaşılabilir pamuklardan denemek istemiştim. Sevdim, denk gelirse yine alabilirim.

Apaks Makyaj Temizleme Pedi: Bu da Bim marketlerde satılan mendillerden. Severek kullanıyorum. Sanırım şimdi yenilenmiş, ondan da aldım denemedim daha :)


Topicrem Makyaj Temizleme Suyu: Severek bitirdiğim bir ürün oldu. Yazısı burada. İndirimde denk getirirsem Bioderma ile dönüşümlü kullanılabilecek türden.

Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: Yine severek kullandığım ürünlerden bir tanesi. Yazısı şurada. Daha uygun fiyatlı alternatifi indirim zamanlarında Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici. 

Benim geçtiğimiz aylarda bitirdiklerim bunlardı. 
Ortak bitirdiğimiz ürünler var ise, yorum olarak yazmayı unutmayın :)

2 yorum:

  1. isana deodorantları ben de çok seviyorum ^.^ gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeller :) Annemi de alıştırdım Sevi' cim, dün indirim varmış almış hemen :)

      Sil