15 Eylül 2015 Salı

Bitenler 5

Son bitenler yazımı yazalı bir ay olmuş. Ben de geçtiğimiz aylarda bitirdiğim ürünlerden birazını fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istedim. 




Dalin Bebek Şampuanı: Annemin şampuanı, ben de göz makyajımı temizledikten sonra bu şampuan ile yıkamayı ihmal etmiyorum. Severek kullanıyoruz. 

Hacı Şakir Boyalı Saçlar için Nar Özlü Şampuan: Annem kendisine saç kremi almak isterken yanlışlıkla şampuanını almış. Ben de kullanayım dedim. Kokusu son zamanlarda ağır gelmeye başladığı için son demlerini fırça temizleyerek bitirdim :) Onun dışında saça verdiği temizlik hissi fena değildi. Ama şampuanda temizlik hissi denilince Tresan Biberiye Özlü Şampuanı tek geçerim :) Yazısını şurada yazmıştım.

Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı: Saç bakım rutinimde yeni ürünler denemeyi çok seviyorum. Fakat rutinimde tek değişmeyen yağ diyebilirim. Bayılarak kullanıyorum. Yazısını şurada yazmıştım.


Mecitefendi Saç Bakım Yağı: Bir çok yağ çeşidinin karışımından oluşan bu yağı Hc Care Complex ile tanışmadan önce saçlarımı hızlı uzatmak için hazırladığım kür için kullanıyordum. Son demlerinde iken annemin saçlarını boyarken karışıma da bir miktar ekleyerek bitirdik. Hc Care Complex yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

Evigen Ampul: Saçlarımı uzatıp gürleştirmek için evde yaptığım karışıma eklediğim ampuller. Saçlarımı nasıl hızlı uzattım yazısına buradan ulaşabilirsiniz. 


Garnier Yeşil Çay ve Moringa Özlü Temizleme Jeli: Severek kullandığım bir temizleme jeli. Yazısını şurada ayrıntılı yazmıştım. Dermokozmetik ürünlere geçiş yaptığımdan şimdiler Bioderma Sebium Temizleme Jeli' ni kullanıyorum. Yazısı yakında. 

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı: Sanırım tüm bitenler yazılarımın demir başı :) Severek kullanıyorum. Yazısı burada.

Johnsons Baby Bebekler için Islak Mendil: Yazın kavurucu sıcaklarında çantamdan ayırmadığım mendiller. Vücut temizliği için kullandım. Sonrasında deodorantımı tazeledim. Yenisi açıldı bile :)


Rexona Linen Dry Deodorant: Şu ana kadar kullandığım deodorantlar içinde ter kokusunu önlemede en başarılısı bence. Fakat alüminyum bulunduruyor. Yazısını şurada yazmıştım.

Avon Glimmerstick Göz Kalemi: Yaz mevsiminin çoğu gününü kahverengi göz kalemi ile geçirdim. Cosmic Brown rengi tam bir mat kahve. Göz üzerinde akma bulaşma yapmayan sevdiğim bir kalem. Essence LongLasting göz kalemini bulamayanlar için, alternatif bir kalem ikisinin de kalıcılık, akmama, bulaşmama özellikleri bire bir aynı. Yazısını şurada yazmıştım. 

Benim geçtiğimiz aylarda bitirdiğim ürünler bunlardı. Ortak bitirdiğimiz ürün var mı? Sizler neler bitirdiniz? Yorum olarak yazarsanız çok mutlu olurum :)

4 yorum:

  1. hacı şakir nar özlü şampuanı merak ettim bakayım ona...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saça verdiği parlaklığı beğenmiştim, bir de kokulardan çabuk bıkmasam :)

      Sil
  2. aynen EVİGEN AMPUL ile saçlarımın eskisinden daha hızlı uzadığını gördüm. Aldığım şampuanların içine 2 ampul evigen karıştırıyorum. Sonuç mükemmel.

    YanıtlaSil
  3. aynen EVİGEN AMPUL ile saçlarımın eskisinden daha hızlı uzadığını gördüm. Aldığım şampuanların içine 2 ampul evigen karıştırıyorum. Sonuç mükemmel.

    YanıtlaSil